سرخوردگی؛ مشکل بزرگ جذب بدون برنامه نیرو در صنعت نفت 
ناصری  در گفتگو با "خبرگزاری دانشجو":
مدیر روابط عمومی شرکت ملی نفت با بیان اینکه شرکت ملی نفت علاقمند به جذب نیرو می‌باشد، گفت: جذب نیرو باید در موقعیت و شرایطی متناسب با نیاز صورت بگیرد تا این نیروها در داخل شرکت دچار سرخوردگی و مشکل نشوند.
تعداد نظرات: ۲۴
دکتر سلحشور و خنیفر هنوز هم معاون هستند!
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
آخه چطوری میگین بدون برنامه بوده در حالی که هنوز معاون منابع انسانی وزارت نفت دکتر سلحشور و شرکت نفت خنیفر هستن؟!!! خود ایشون از آبان ماه 1391 مرتبا خبر از آزمون استخدامی جدید صنعت نفت میدادن و ما از همون موقع شروع به خوندن کردیم. خود آقای سلحشور و خنیفر مجری برگزاری آزمون بودن پس چطوری حالا میگین جذب بون برنامه؟!!!!!!!!! تازه هر کسی دفترچه آزمون رو ببینه متوجه میشه جایابی چقدر دقیق انجام شده 1 نفر برای 1 استان!!!!!! آخه کدوم آزمون در تاریخ ایران اینقدر دقیق جذب نیرو داشته؟!!!! فقط یک فرضیه باقی میمونه که توی وزارت عده ای آدمهای خودشون رو توی این سمت ها نشونده باشن!!!!!!!!
لینک دانلود دفترچه آزمون شرکت نفت برای خبرگزاری دانشجو
http://s5.picofile.com/file/8144073918/Helpbook.pdf.html
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
برو بابا من خودم توی مناطق نفتخیز جنوب بودم نیروی جدید که بیاد یک میز و صندلی توی اتاق کنار دیگران میذارن و تقسیم کار میکنن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
ترا خدا یکی نیست به این آقا بگه این نیروها همون موقع ثبت نام جانمایی شدن و الان فقط باید مراحل طی بشه؟ اگر قرار جانمایی بشیم الان کی جای ما نشسته و حقوق میگیره؟
بهادر آریا
France
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
سلام
به نظر بنده اشخاصی که در حال حاضر سمت هاشون در وزارت نفت نیاز به نیاز سنجی و جانمایی داره، یکیشون شخص آقای ناصری.
استوار حقگو
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
بهادر زدی وسط خال! دمت گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
لینک دانلود دفترچه آزمون شرکت نفت برای خبرگزاری دانشجو http://s5.picofile.com/file/8144073918/Helpbook.pdf.html
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
متاسفانه اين دوستان در دولت همه چيز را به گذشته حواله ميدن تمام مشكلات ما از افرادي مثل همين آقاست كه معلوم نيست اصلا بر چه اساسي صحبت ميكنند و چيزي كه كاملا واضح هست اين آقا از وزارتي كه هست و پول ميگيره كوچكترين اطلاعاتي ندارند و حرفاي كلي ميگه
SAEED
Czechia
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
باسلام و خسته نباشید خدمت شما
اول اینکه بخاطر پیگیریه صادقانه شما جهت رفع تخلف آشکار در اعلام نتایج آزمون استخدامی نفت سال 92 !!!!!! تشکرمیکنم.....
دوم اینکه من با کسب نمره کتبی 813.44 آزمون کتبی و کسب نمره 92.7 مصاحبه فنی و 59.26 مصاحبه روانشناسی در اعلام نتایج نهایی این آزمون در تاریخ 3/6/93 مردود اعلام شدم در صورتی که تا پیش از اعلام نتایج ازسوی وزارت نفت از طریق تماس تلفنی با منابع انسانی نفت از قبولی خود آگاه شده بودم ولی متاسفانه.................
سوم اینکه منظور جناب آقای دکتر از جذب همه ی پذیرفته شدگان چیست ؟؟؟؟
آیا ایشون پیگیر مراحل جذب 1123نفری هستن که وزارت نمفت اونارو قبول اعلام کردن؟؟؟؟
یا کل 2676نفر شامل امثال بنده که با نمرات بالا در کمال ناباوری مردود اعلام شدن؟؟؟؟
یک دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
متاسفانه همه دنبال این هستن که یه جا استخدام بشن و از پول بیت المال حقوق بگیرند. اینجور آدما هیچوقت پیشرفت نمی کنند و با عث عقب افتادگی کشور هم میشوند. اگه هرکس بیاد توانایی هایش را براساس زمینه مورد علاقه اش تقویت کنه و هرکی بیاد یه گوشه از کار این مملکت رو بگیره کشور ما تبدیل به صنعت اول میشه. به جای اینکه مفت خوری کنیم و دنبال یه میز باشیم که پشتش بشینیم و به ما بگن چیکار کنیم ما باید خودمون یه طرح یا کاری رو شروع کنیم. مطمئن باشید اگر تو هر صنعتی حرفی برای گفتن داشته باشید هیچ نیازی به آزمون استخدامی ندارید و خودشون میان دنبالت. آزمون استخدامی واسه کسانی که می خوان تا آخر عمر یه کارمند باشن یا حداکثر مسول یه اداره بشن و بدون اینکه گره ای از کار کشور باز کنن از بیت المال حقوق مفت بگیرن. هرکسی باید با دانشش درآمد خودشو تولید کنه نه اینکه دنبال پول کارمندی و بیمه و نهایتا بازنشستگی باشه... چند وقت پیش دکتر نوبخت میگفت ما 75درصد درآمد کشور رو داریم حقوق میدیم. (یعنی فاجعه) که میتونیم چندهزار نفر دیگه رو استخدام کنیم و بقیه پول هم حقوق بشه!!! که این یعنی کشور جهان سوم که همه دنبال کارهای خدماتی و حقوق گرفتن از دولت هستن به جای تولید کار و پول. خواهشمندم عمرتون رو سر این آزمون های الکی هدر ندین به جاش با توکل به خدا از فکرتون استفاده کنید. یا علی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
حتما مردود آزمون بودی که اینطوری حرف میزنی!
استوار حقگو
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
اگر بعد از امتحان استاد نمره بخشی که شما داخلش خوب عمل نکردی رو 10 برابر کنه چه حسی بهت دست میده؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
نفست از جای گرمی بلند میشه! درست که تموم بشه میفهمی چه خبره!
رتبه1 آزمون مردود مصاحبه نفت!
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
اگر استاد بهت بگه قبولی بعد توی تابستون که دستت به جایی بند نیست نمره ها رو بزنه و ببینی مردودت کرده چی کار میکنی؟
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
دانشجوی محترم، سلام
حرفاهای قشنگی زدی، ولی احتمالاً نمیدونی شرکت نفت کارش در حوزه ی تولید و صنعت هست نه خدمات و پشت میز نشینی.
رشته ی فنی یعنی همین، چرخ صنعت در کشور باید بچرخه و اشتغال ایجاد کنه. همه که نمیتونند خودشون کارخونه یا پالایشگاه بزنند. خب الان این کارخانه ها و صنایع اکثراً در اختیار دولت هست و اونجایی هم که بظاهر خصوصی شده بدست قدرت های دولتی است(واژه خصولتی رو سرچ کن)
خوب هست بدونی که در کشورهای همسایه (عراق ، قطر) شرکت های نفتی دارند بشدت از میادین مشترک برداشت می کنند و بعضی از جوونای ایرانی برای کار دارند به اون شرکت ها میرند. شخص وزیر پارسال در یک سخنرانی در دانشگاه عنوان کرد که نگران این موضوع هست، اما الان می بینیم به نگرانی خودش هم اهمیت نمیده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
در پاسخ به نظر اول
دوست عزيز يا واقعا همونجور كه نوشتي دانشجو هستي و هنوز خيلي مونده تا خيلي چيزها را متوجه بشي واز رويا بياي بيرون!!!!!!!
يا هم از اون آدماي هستي كه تو عمرشون حتي كوچكترين موفقيتي نداشتند ولي در مورد همه مسائلي كه حتي كوچكترين اطلاعاتي ندارند نظر ميدن اونم با چه آب و تابي!!!!!
اگر اولي درباره شما صدق ميكنه بهتون صبح بخير ميگم و اميدوارم از خواب بيدار بشين ارگ گزينه 2 باشه كه الان بعد اين نظر كلي به خودت افتخار ميكني همچين نظري دادي در حالي كه حتي نميدوني قضيه چي بوده!!!!!!!بهوتون در اين صورت شب بخير ميگم
اشکان کاویانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
سلام خیلی گنگه من که متوجه نشدم
بهادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
من حرف شما قبول دارم.من لیدر بچه های متحصن هستم.در اولین فرصت شما از کار بیکار میکنم
استوار حقگو
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
این وزارت مازاد اینطوری زیاد داره بهادرجان. همیشه افرادی که خودشون مازاد هستن زودتر به دیگران میگن تا کسی به خودشون نگه!
بهادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
دوست عزیز چزا جای من کامنت گزاشتی
ناشناس
Russian Federation
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
با سلام و خسته نباشید خدمت آقای ناصری و مدیریت محترم سایت ؛
آقای ناصری بنده با رتبه کتبی 4 از بین 116 نفر و نمره مصاحبه فنی 92.7 و نمره مصاحبه روانشناسی 59.26 با مدرک کاردانی در گروه شغلی عملیات بهره برداری نفت و گاز مردود اعلام شدم!!! اون موقع که امتحان دادم در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرمون بصورت حق اتدریسی کار میکردم ولی بخاطر آمادگی در آزمون نفت انصراف دادم و در این 18 ماه هم 3 فرصت شغلی دیگه رو (با ارایه مستندات) از دست دادم ؛ الان هم دیگه نه سرمایه ای دارم برای کار آزاد!!!! ونه شرایط سنیم اجازه میده در آزمون دیگه ای که اونم نیست شرکت کنم!!!
شما که مدیر روابط عمومی شرکت ملی نفت هستید بفرمایید ماهایی که نفت زیر پاهامون هست و برای ورود به تاسیسات نفتی شهر خودمون نه از طریق پارتی بازی و رابطه بازی !!!! بلکه از طریق فرایند قانونی آزمون تلاش کردیم و نمرات نسبتا خوبی رو گرفتیم باید از کی اجازه بگیریم تا به حق تضییع شدمون برسیم !!!!!
آیا این نهایت ناجوانمردی و بی قانونی نیست!!!!
خواهش میکنم شما و دیگر مسولین مرتبط با این بحث جدا" ((( آه و ناله ی این چنصد جوان بی ادعا که فقط در پی رسیدن به نتیجه زحمات دوران تحصیل خود و تلاش مضاعف تر برای قبولی در آزمون هستند و خانوادههای درجه 1 و2 شون رو بدنبال خودتون نیاندازید)))
و هرچه سریعتر درپی رفع این فاجعه تاریخی در حق این چنصد جوان که با ارایه مستندات حاضرند به شما اثبات کنند که حقیقتا" در حقشون اجحاف شده.....
يك مردود كه مي‌دونه قبول بوده
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
سلام پروفسور ناصري. وقتي آزمون طراحي مي‌شد آقايان خنيفر و سلحشور در همين پست بودند، حالا فهميديد كه 2700 نفر زيادي هستند و به نيرو نياز نداريد. در شغلي كه مرا مردود اعلام كرديد هيچ كس را جذب نكرده ايد و يكي از كارمندان نفت كه جديدا ليسانسش را گرفته براي اين شغل معرفي كرديد!!! بازهم مي‌گويي كه نيرو زياد داريم و به مشاغلي كه اعلام كرديم نيازي نيست....
معترض به نتایج آزمون
Russian Federation
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
با سلام و خسته نباشید خدمت شما
(مدیر محترم روابط عمومی شرکت ملی نفت و مدیریت محترم سایت )

جناب آقای ناصری و مدیریت محترم سایت
در خصوص بحث آزمون استخدامی نفت سال92 اینجانب با رتبه کتبی 4 از بین 116 نفر و نمره مصاحبه فنی 92.7 و نمره مصاحبه روانشناسی 59.26 با مدرک کاردانی در گروه شغلی عملیات بهره برداری نفت و گاز مردود اعلام شدم!!! اون موقع که امتحان دادم در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرمون بصورت حق اتدریسی کار میکردم ولی بخاطر آمادگی در آزمون نفت انصراف دادم و در این 18 ماه هم 3 فرصت شغلی دیگه رو (با ارایه مستندات) از دست دادم ؛ الان هم دیگه نه سرمایه ای دارم برای کار آزاد!!!! ونه شرایط سنیم اجازه میده در آزمون دیگه ای که اونم نیست شرکت کنم!!!
تقاضا دارم هرچه سریعتر درپی رفع این فاجعه تاریخی در حق این چنصد جوان که با ارایه مستندات حاضرند به شما اثبات کنند که حقیقتا" در حقشون اجحاف شده.....
همچنین جهت پیگیری مشکل این افراد که معتقدند در کشوری که مردمان یک شهر یا منطقه جغرافیایی , منابع خدادادی نفت زیر پاهاشون هست ؛ برای ورود به تاسیسات نفتی شهر خودشون نه از طریق پارتی بازی و رابطه بازی !!!! بلکه از طریق فرایند قانونی آزمون تلاش کردن و نمرات نسبتا خوبی رو گرفتن باید از کجا اجازه بگیرن تا به حق تضییع شد ه شون برسن ؟؟؟؟
آیا این نهایت ناجوانمردی و بی قانونی نیست؟؟؟؟
آیا نباید تاسف خورد برای این چنصد جوان که روبروی ساختمان معاونت راهبردی ریاست جمهوری ( دفتر آقای نوبخت) کارتن خواب شدند ؟؟؟؟........

مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
با سلام و احترام به همه ی بچه هایی که به نوعی در حقشون بی عدالتی شده
لطفا سعی کنیم احساساتی نباشیم و همدل و متحد پشت سر لیدرمون حرکت کنیم
لطفا سایت نیمه ی بهمن یا مشایه رو راه اندازی کنید تا بچه ها با هم در تماس باشند
در ضمن باید از قبل پیگیر تر باشیم تا تلاش هایمان مشمول زمان نشود و به فراموشی سپرده نشود
در ضمن یادمان باشد که استخدام تدریجی رسما از وزارت تایید نشده است، ضمن اینکه باید بازه ی زمانی مشخص باشد.
جایی که من زندگی می کنم...
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
مــن در جایی زندگی می کنم که دویدن سهم کسانی است که هرگـــــز نمی رسند
و رسیدن سهم کسانی که هرگــــــز نمی دوند…!
جایی کــــــه
اگه واسه آزمون استخدامی خـــــــــرخونی هم کنی سرانجام هم از پیش تعیین شده های سفارشی ، پذیرفته میشن!
و این چرخه ادامه دارد…
ارسال نظرات
آخرین اخبار